torsdag 17 februari 2011

Vinnare av den rosa ipoden...

Oj, vad många bra förslag jag fick, det var i princip helt omöjligt att välja. Till slut var jag dock tvungen och valet föll då på...

... Postadress Torslanda som hade följande förslag:

1. Jag skulle gärna vilja kunna välja att få en del av dina tryck på canvas - som en färdig tavla, behövs då inte ramas in.

2. En annan idé är Familjealmanacka a la Petrified in Pink. Det skulle bli en fin färgklick i många hem.

3. "Post-it"-block så som Svenskt Tenn gör med sina mönster fast med dina fina istället.


Stort grattis. Jag hoppas du ska ha stor glädje av din rosa ipod. Maila mig din adress så postar jag snarast!

Stort tack till alla som var med och tävlade! Jag tar till mig alla era förslag och återkommer med säkerhet framöver med anledning av detta:-)

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Grattis! Canvas var ju en riktigt bra idé, det skulle bli sååå snyggt.

Mamma Mimmi sa...

Grattis - utmärkta idéer för dina fina tryck! Ps. Tusen tack för det fantastiskt fina lilla "paketet" häromdagen. Ett så otroligt fiffigt och fint sätt att exponera dina produkter.

Postadress Torslanda sa...

Wow så roligt att mitt bidrag blev det vinnande!!! Den där lilla rosa kommer jag att ha med mig på powerwalks i vår - den är ju hysteriskt söt!