onsdag 2 juni 2010

Blomstrande bok och en lektion i hur man använder sig av YouTube i sin marknadsföring (signerat Petra)


Skulle söka efter lite böcker som ingår i min kurs som startade igår,  "Vinnande Webb" och ramlade då över denna nyutgivna boken av Linda Ihreskog. Anledningarna till att jag stannade till var inte enbart för att boken i sig såg spännande ut utan att det under bokens beskrivning låg tre YouTube-klipp som visade några av tipsen Linda har i boken, professionellt filmat i en ljus och härlig miljö. Som kund blev jag givetvis extra köpsugen och som marknadsförare blev jag fascinerad och intresserad, detta var riktigt smart!



Visar här ovan ett av klippen där Linda gör om vanliga glas till unika skapelser, perfekt till bröllopet eller kanske dopet? Min pysselhjärna gick i alla fall igång med en gång och jag tror att ni är fler som kommer gilla detta. Har någon av er kanske redan läst den, i så fall, vad tyckte ni om den? På min önskelista hamnade den direkt!

1 kommentar:

Nina & Co sa...

Va lustigt, precis det där med glasen och blommor testade jag i helgen!
Hittade hit via annan blogg, här var jättehärligt och inspirerande! :)