fredag 4 juni 2010

5 st härliga Keep Calm 50x70 säljes ut

Uppdaterat 4/6, kl. 12.55: trycken är alla sålda. Välkomna tillbaka snart för fler erbjudanden!

Nu är det dags för lite utförsäljning igen, mina lager har fyllts på litet för mycket och jag hoppas ni kan hjälpa mig att tömma dem, sakta men säkert:-)

Idag är det hela 5 st Keep Calm i storleken 50x70 cm som säljes till ett mycket bra pris. Normalt kostar de 350 kr + porto och emballage om 45 kr men kan bli ägare till ett för endast 200 kr (inklusive frakt)! Det är först till kvarn som gäller och betalning endast genom Payson (Jag mailar länk till den som mailar först. OBS! du behöver inte ha konto hos Payson utan det funkar som vanlig kortbetalning). Maila mig snarast till hej@petrifiedinpink.se och meddela vilket du vill ha. Lycka till!

Först ut är två stycken i den glada färgen apelsin. Den ena har ett litet märke ovanför P:et och den andra är litet ihopknycklad i nedre vänstra kanten. Det går att klicka på bilderna för att se dem större. Uppdaterat: båda är sålda.


Näst ut är en ljusrosa i färgen Barbie, min egna favorit:-) Detta tryck har en liten intryckning ovanför E:et, syns knappt. Uppdaterat: såld.


Näst kommer en annan härlig färg, nämligen den karamellfärgade. Detta tryck har ett par små skrapmärken ovanför kronan. Uppdaterat: såld.



Sist men inte minst ett äpplegrönt tryck, ännu en av mina favoriter (hemma finns det hela tre stycken; en barbie, en apelsin och en äpple). Detta tryck har bara åkt upp och ner i lagerlådan några gånger och är lite skrynklig på ett par ställen. Uppdaterat: såld.


Alla trycken är i väldigt bra skick och jag tror att inga av de ev. skadorna kommer synas bakom glas och ram. Däremot är det tillräckligt för att jag inte skulle skicka dem till fullbetalande kunder, är jag osäker beställer jag hellre nytt, vill gärna att ni som kunder ska känna att ni får fin kvalitet:-)

Jag hoppas solen skiner även hos er, här i Mölndal är det en underbar dag! Att-göra-listan ska nu betas av i rask takt så att jag med gott samvete kan fira helg senare.

Petra

Inga kommentarer: