torsdag 4 mars 2010

Fina ord om mig (signerat Petra)

Foto: lånat av Johanna

Häromveckan fick jag en förfrågan om att göra etiketter med en groda på till en tjej vars son var prematur och således "liten som en groda". Dessutom råkar hennes son ha det förtjusande namnet Noah vilket inte gjorde saken sämre:-) Resultatet kan ni se mer av på hennes blogg och jag blev så glad när jag läste hur fint hon skrivit om petrified in pink och om mig. Tack snälla Johanna, jag ser fram emot att hjälpa dig med din festinbjudan!

3 kommentarer:

milla sa...

Vilken service ni tillhandahåller. Grodan är så söt...Milla

Olivia sa...

Spännande,spännande, spännande... nu MÅSTE jag ju komma tillbaka ;)

Kramiskramar // Olivia

saralill sa...

Klart du ska ha fina ord, du verkar vara en så fin människa!
Ta åt dig!

Kram och vårsol!