torsdag 25 februari 2010

Rusta-fynd (signerat Petra)

Kommer inte ut till så mycket affärer nu för tiden då jag jobbar hemifrån, och tur är väl kanske det för min plånbok:-) En av mina favoritfyndställen är annars Rusta där jag hittat många fina saker mitt bland allt skräp. Ett sådant är bland annat den karamelliga mattan vi har i vårt kök, som jag faktiskt först köpte i svart men nu är det cerise som gäller. Den matchar vaxduken i cerise som också kommer därifrån, den sålde de ut för det facila priset av 24,50! Det senaste fyndet som nu pryder alla vår tre toaletter är den söta tvålpumpen med matchande handkräm. Finns i fyra färger (rosa, blå, grönt och gult) för 19.90/st! Visst pryder de sin plats, särskilt med tanke på priset?

Den rosa gästtoaletten i källaren


Rosa Rusta-fynd

7 kommentarer:

Mya sa...

snyggt badrum :)
Jag gillar oxå rusta. Sist köpte jag lite förvaring till scraprummet. Förvaring kan man ju aldrig få nog av ;)

milla sa...

Mmm, ser härligt ut. Fint med rosa...antar att de luktade gott också? Rusta är ett toppentälle för fynd ibland. Sist blev det en snygging till brandman som fångade mitt intresse, skratt, han fick följa med hem. Hänger i hallen och t.o.m mannen gillar den.Kram Milla
(brandmannen=vit brandsläckare)

Josefine Bergqvist sa...

Så fint! Jag älska rosa också! Det blir nog en tur till rusta snart :)
Kram Josefine

Mathilde sa...

Åh en tripp till rusta i helgen tror jag nog :)
Kram

Zizzi sa...

Jag har också den tvålen. en rosa, en grön, en blå.

Lina ♥ C´est la vie sa...

Oj vad fint!!
Önskar dig en skön helg söta Petra!

kram kram Lina

Tipsy Tessie sa...

Rusta är så bra, och toan är så himla söt-helt i min smak. Så fint med härliga keep-calm tavlan också :)