onsdag 10 februari 2010

Finaste besöket (signerat Petra)

Idag har jag haft besök av bästa Therese och Ozzy. Känner mig härligt inspirerad som vanligt när jag träffar denna underbart kreativa, generösa människa. Är så glad att vi bor så nära varandra så att vi kan träffas och prata och pyssla. Skall visa mer bilder imorgon men ville bara ge er en liten förhandstitt.

_DSC0369

För några veckor sedan var jag hemma hos henne och då gjorde jag nedanstående collage från denna härliga dag. Visst får man vårkänslor av färgerna i deras hem?

Hemma hos Therese

2 kommentarer:

milla sa...

Som glass med jordgubbar...härligt med så våriga färger! Kram Milla

Tipsy Tessie sa...

Tack själv för en härlig dag :) Så god mat och underbart sällskap. Vilken fin bild det blev när Ozzy tittade upp.

Kramar