tisdag 22 december 2009

Årets sista nyhetsbrev (signerat Petra)

Så var årets sista nyhetsbrev skickat. En liten julgåva fanns i detta, julklappsetiketter för att piffa till dina paket. Ladda ner här.



Imorgon är det äntligen dags för alla ärenden som fått vänta på grund av arbetsbörda/sjuka barn. Barnen får spendera dagen med mormor, morfar och gammelfarmor medan jag och maken ansluter till alla andra som liksom vi är ute i sista-minuten. Det gäller att ladda med extra mycket tålamod:-)

Hoppas ni får en härlig dag!

3 kommentarer:

Josefine Bergqvist sa...

Tack så mycket för den fantastisk fina mallen. Jag ska precis slå in mina paket och jag saknade etiketter. Jag tycker du gör så fina saker. Fick faktiskt ett julkort som du gjort till min kusin. Det var jättefint! God Jul och Gott Nytt År. Passa nu på och vila upp dig ;)
Kramar Josefine

milla sa...

Åh, så söta...de laddades genast ned och förgyller paketen. Det finns så mkt fint i shopen så nu får jag bara invänta att julen ska passera och hall & barnrum tapetseras innan jag bestämmer vad jag vill ha.Kram Milla

Erica sa...

ljuvliga etiketter!! ska genast skriva ut