torsdag 17 september 2009

V.I:I - Very Important Information (Signerat Maria)

Det kanske finns någon därute som minns att jag har beklagat mig över hur svårt det är att få en duschglasvägg riktigt ren?

Eureka, jag tror jag har det!

Provade nyss med Ajax Triple Action Fönsterputs och den hederliga fönsterskrapan och jisses vad rent det blev.


Blev löjligt lycklig och tillfreds i själen av denna händelse så jag trotsar min att-göra-lista och ger er härmed dagens tips!

Passar på att tacka för alla glada tillrop och positiva ord i min jakt på nytt jobb. Det peppar och värmer!!!

Må så gott//Maria

2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Tackar för det här fina tipset! Detta ska jag testa. Och jag har precis som du testat många olika ...

♥ mamman i huset ♥ sa...

Själv är jag supernöjd med att jag har upptäckt mirakeltrasan som är gjord för fönster och speglar. Den fixar kyl, frys, fläkt dessutom HELT UTAN att lämna märken efter sig.

En lättnad när man hittar en lite enklare väg i det evighetslånga städandet...