söndag 20 september 2009

Kalasdag 4: fraktfritt hela dagen (signerat Petra)

Idag behövde jag inte brottas fullt lika mycket med webbshopen så här kommer dagens erbjudande: fraktfritt hela dagen! Observera också att erbjudandet om -30%ABC-tryckena även det gäller dagen ut och glöm för all del inte tävlingen, sista dagen idag! Tack för att du är med och firar petrified in pinks första födelsedag!



Nu tillbaka till att layouta bröllopstrycksaker! Skall även försöka hinna med att köpa klinker till mitt nya kontor, ta en sväng till IKEA för bland annat lite raminköp, ta en promenad till Gunnebo, fixa med några (!) korrektur, lägga sista handen vid en ny logga jag hjälper min extramamma med, och hinna umgås lite med familjen. Någon mer än jag som tror att jag är tidsoptimist?

Önskar er en härlig söndag, hoppas solen lyser på er!

2 kommentarer:

Gottegrisen sa...

Ojdå! Fullt upp :o)

//Linda

petrifiedinpink (Maria) sa...

Försök nu att ta en sak i taget, med prio på det viktigaste och att inte ta på dig saker som inte måste göras JUST NU. DEt finns en dag efter 26 september också!

Kramis