lördag 19 september 2009

Kalasdag 3: 30% rabatt på ABC-tryck (Signerat Petra)

Ibland (!) blir saker inte riktigt som man tänkt sig och webbshoppen har inte uppfört sig som jag önskade... men, men "Done is better than perfect" så här kommer äntligen dagens kalaserbjudande: 30% rabatt på mina nya ABC-tryck. Eftersom jag är så sen med att lägga ut det så gäller erbjudandet även hela dagen imorgon:-)

Gjorde en snabbfotografering i Elins ofärdiga rum för att ni skulle få se mer bilder av hur trycket ser ut i miljö, det börjar arta sig därinne och jag älskar verkligen hur vimplar gör ett rum så festligt med en gång! Idag har maken påbörjat något som jag längat efter läääänge, nämligen att förvandla våra bruna fönster till vita, det skall bli så härligt och kommer verkligen göra en del för bland annat Elins rum.


Denna bild har jag visat tidigare men jag visar så gärna upp Noahs och Linnéas nya färgglada vägg så här får ni den igen:-)


Planen var som sagt kalas hos min kusin idag men resten av familjen fick åka tillsammans med min lillasyster. Jag ska försöka jobba undan några timmar innan de kommer hem igen och det är dags att ta tag i bröllopsplaneringen, bara en vecka kvar:-)

Hoppas solen lyser även hos er och att ni njuter av er helg!

10 kommentarer:

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vad fint det blir i Elins rum - en riktig flickdröm i härlöiga färger!

Meri(txell) sa...

Superfint rum, man blir sååå inspirerad! Undrar om man ska skriva någonting i beställningen för att få rabatten eller den dras ut automatiskt? Tack och grattis på födelsedagen!

Meri(txell) sa...

Ashhh! Nu ser jag att du skrev svaret högst upp, ber om ursäkt, du behöver inte svara på detta! :)

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilka underbara färgglada rum - coh fint nytt tryck.

Ellas Inspiration sa...

Vilket underbart rum! Härliga färger!

Är på jakt efter en doppresent och har redan spanat in den tavlan. Nu kanske man borde slå till med ett sådant erbjudande!

Kram Karin

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åhhh så fint!!! Kram Lina

Malin sa...

Underbart fint rum! Vart har du hittat den fina stjärntapeten?

petrified in pink (Petra) sa...

Hej Malin,

Den underbara tapeten kommer från en barnkollektion från Midbec som heter Keek-a-boo http://www.midbec.se/hemsidan/keek_a_boo/stor/4.jpg

/Petra

Anonym sa...

Såå fint! Vilket drömrum! :)
vad är det för ramar du har? Har nämligen precis beställt från din hemsida och letar ramar nu...'häls. Nina

petrified in pink (Petra) sa...

Hej Nina,

Här hemma är det nästan uteslutande Ribba-ramar från IKEA, älskar dem, prisvärda och snygga. Till ett 40x50 tryck kan man antingen välja en ram med samma mått eller den som är 50x70 för ett luftigare intryck (med passepartout).

/Petra