onsdag 30 september 2009

Jag - en matchmaker (Signerat Maria)

Det är bara att konstatera; Jag är inte mycket till bloggare dessa dagar.

Jag saknar att inte kunna skriva när andan faller på och fastän jag inte har så mycket att göra på jobbet så kan jag ju inte skriva från arbetsplatsen. När sedan kvällen väl kommer och det är tyst i huset är vi strängt upptagna med att följa "Idol" - är inte Erik underbar och Mariette så duktig? - tätt följt av några avsnitt av Mordkommissionen.

Men något som jag faktiskt tycker att jag är bra på så är det "Match-making". Ni som följt undertecknads bloggande vet att jag med jämna mellanrum skriver om mina besök på Sally Bazar.

Ganska så dirket när jag hade upptääckt denna fina affär så kände jag att söta Linda som är "Fru Sally herself" och "Petrified-Petra" är två tjejer som kan göra storverk tillsammans. Driftiga tjejer skall hjälpa varandra, tillsammans blir det tre, inte ett uns mindre.
Titta bara här vilka söta små godispåsar som du kan handla på Sally Bazar - världens enklaste och bästa gå-bort-present, inte sant?
Eller varför inte ställa en påse på din favvis-kollega skrivbord eller glädj någon annan som du tycker om? Det är så lätt att göra någon glad, men vi glömmer lätt bort det bland alla måsten.


Så söta godispåsar med fina budskap - design och idé á la Petrifiedinpink och Sally Bazar!

Jag skall köpa ett par påsar och ha i "presentskåpet" här hemma tror jag. Risken är bara överhängande att jag äter upp det frampå kvällskvisten.

Kram Maria

4 kommentarer:

Katja sa...

vad kul! =)

Jenny sa...

Hej Petra!

Jag ville bara säga att jag inspireras SÅ av din blogg och är inne på din webbshop ofta och tittar på dina fina saker! TACK FÖR ALL INSPIRATION DU GER genom Petrified in pink!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh vad fina förpackningar, och säkert goda godisar med.
Kram Lina

♥ mamman i huset ♥ sa...

Fantastiska påsar! Utmärkta presenter! God inspiration!

Kram!