fredag 21 augusti 2009

Underbar kväll i goda vänners lag (signerat Petra)


Sensommarkvällen bjöd på sitt allra bästa väder när jag åkte iväg till Charlotte (dessvärre inte på cykel som jag hade tänkt...) för tjejsnack, kräftor, räkor och goda tillbehör! Vinet som jag dessvärre bara kunde ta lite av, smakade gudomligt och kräftorna ännu bättre. Kvällen sprang som vanligt iväg och nu är vi ännu en gång uppdaterade på det senaste, och det var en del:-) Nu känner jag mig lite mer laddad för det höstrusk vi har här idag. Tusen tack Charlotte och kära vänner för ännu en supermysig kväll!

2 kommentarer:

Mathilde sa...

Åh vad härligt det ser ut! Sånna där kvällar laddar verkligen upp batterierna!
Kram

Anonym sa...

Vilket vackert collage du gjort, härligt att se att ni tjejer håller ihop och träffas trots vardags stress och plikter, Kram Mamma