tisdag 25 augusti 2009

Färgkavalkad! (signerat Petra)

Nu är grundmålningen gjord och det är dags att välja en fin rosa till Elins rum, vad svårt det är att välja från de där små lapparna... Hade med mig tygprover till färgaffären och skulle försöka bilda mig en uppfattning utiffrån det men kom hem med ännu större beslutsångest:-) Klart är att det blir en karamelligt rosa fondvägg i Elins rum och i Noahs och Linnéas rum tänkte jag mig lite ränder i härliga färger, frågan är bara vilka... får nog fundera några varv till.

Nu ska jag iväg en sväng. Hoppas ni får en härlig kväll!

3 kommentarer:

Gottegrisen sa...

Beslutsångest är en onödig uppfinning.

Ser med spänning fram emot att få se hur det blir.

//Linda

HUSnrNIO sa...

Härligt beslut du har att ta. Välja bland en massa fina färger och skapa att "nytt" rum - så kul! Lycka till med valet och ha en bra dag.

Lina ♥ C´est la vie sa...

Oh vad fint! Jag har tänkt välja en rosa tapet med stjärnor från Boråstapeters nya kollektion. Där fann jag den rosa jag ville ha. Måla är svårt tycker jag. Blir aldrig den färg jag tänkt, hihi.

Javisst måste vi hinna ses imorrn! Jag är i möte en stund på fm och på em, men däremellan. Maila mig på lina@cestlavie.se så bestämmer vi nåt! kram kram Lina