fredag 17 april 2009

Tyginspiration




När vi var på landet över påsk lyxade jag till det en kväll och bläddrade i en av en de många olästa Allt i Hemmet när jag upptäckte en annons för företaget Slöjd-Detaljer med helt underbara tyger. Dessvärre har jag köpstopp då jag försöker bli bättre på att använda alla de tyger jag redan har men visst blir man glad av dessa, skulle gärna blanda de rosa och gröna tonerna till vimplar till Elins rum.
Jag hoppas ni får en riktigt härlig helg. Här i Göteborg lovar de fint vårväder (peppar, peppar) och efter en blocketräd har vi nu cyklar som passar de stora barnen och en cykelstol till Elin så förhoppningsvis blir det mycket utevistelse. Linnéa sjunger i Stensjökyrkans flickkör och på söndag skall de uppträda på Familjens frödag på Gunnebo Slott, vårt favoritutflyktsmål på helgerna.
Helgens bästa är dock att vår allas vår älskade FastAnna kommit på överraskningsbesök från London, som vi har längtat efter henne, särskilt de stora barnen! Skönt att hon äntligen kommit hem för åh vad svårt det har varit att hålla sig från att avslöja detta för svärmor och svärfar!
Ha' det bäst/Petra

2 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Tack så mkt för dina ord om lekstugan:) Vilka härliga tyger. Skulle gärna se en del av dem här hemma på barnens rum. Ha en trevlig helg.

Anna/Augusti_73 sa...

Tack raring för den snabba och personliga leveransen! Blev glad över meddelandet och godisarna. Ha en finfin helg!

/A
P.S. Färgen är ljuvlig!