lördag 18 april 2009

Logga till underbara Mikaela!

Idag har hela familjen Setterberg varit ute på cykeltur i det härliga vädret. De stora barnen på sina nyinskaffade blocketcyklar och Elin tryggt i en cykelstol bakom pappa. Färden gick inte särskilt långt, svärmor och svärfar bor bara tio minuter bort men det var rätt lagom för två trötta barn, Noah hade dessutom varit på 5-års kalas tidigare idag så han var sockerstinn som få! Svärfar bjöd i vanlig ordning på en kulinarisk höjdpunkt och mätta och nöjda cyklade jag och maken hem, barnen fick stanna hos farmor och farfar, värsta lyxen!

För ett tag sedan blev jag kontaktad av världens bästa Mikaela (för övrigt ett namn jag alltid önskat mina föräldrar döpt till mig istället för Petra eftersom jag egentligen "skulle" bli en pojke och heta Mikael...) som undrade om inte jag hade lust att hjälpa henne med en logga... OM jag ville! Mikaelas önskemål var en att den skulle innehålla en kamera och resultatet ser ni nedan. Jag tror jag säger som Mikaela, jag är nog lite kär i denna, ibland hittar man bara rätt och jag tycker den här är såååå Mikaela. Men det bästa med alltihopa är att min ersättning kommer bli en fotografering av mästaren själv, hela familjen Setterberg ska bli förevigad Mikaela-style, vi är så lyckligt lottade!


Nu ska jag jobba en kort stund till innan jag ska krypa upp bredvid maken och titta på en film, en riktigt härlig romantisk komedi blir det.

Hoppas ni har en fortsatt härlig lördagkväll/Petra

6 kommentarer:

All is pretty sa...

Den är superfin Petra, bra jobbat! Har redan varit inne och berömt den inne hos Mikaela tidigare idag :) Så lyxigt med en familjefotografering att se fram emot!

Hemmabloggaren sa...

Waooo, vilken deal, verkligen win/win! Loggan är underbar.

Tipsy Tessie sa...

jättefin logga-gillar den jättemycket-bra jobbat!!!! den är underbar den lilla kameran och det känns väldigt mycket som Mikaela :) Kul när man kan byta tjänster-ska bli kul att se Mikaelas bilder på the family :)

Mikaela sa...

Jag är sååååå nöjd Petra! Och det ska bli riktigt kul att fota er fina familj. Kram!

Mya sa...

loggan är superfin!!! ska bli spännande att se fotona sedan!

Fredrik Setterberg sa...

Oj!
Då måste jag nog klippa mig.