fredag 24 april 2009

Etsy-tips!

Hoppas solen lyser hos er lika mycket som den gör här i Mölndal. Befinner mig dessvärre inne eftersom jag är lite krasslig men jag passar då på att dela med mig av några Etsy-fyndigheter.

Jag köpte en liknande brosch förra året och jag får alltid mycket fina komplimanger för den, den lättar upp den tråkigaste tröja och jag har nu flyttat den till min beiga vårkappa och är hemskt sugen på att beställa en till...

Hade länge planer att sy en liten påse för att förvara blöjor i, tycker de blir så smutsiga när de ligger direkt i skötväskan. Till slut insåg jag min begränsning både vad gäller sykunskaper och framförallt tid och bestämde jag mig för att köpa en istället. Sedan några månader tillbaka ligger denna skönheten i väskan, perfekt för ett par blöjor och härlig att se på.

Senaste förälskelsen är denna ljuvliga historia, blev helt kär när jag såg den! Den kan du hitta här.


Ha' en riktigt härlig helg!

/Petra

3 kommentarer:

Lindzi sa...

Tack för tipset! Nu har jag köpt mig en brosch till jeansjackan! ;-)

HUSnrNIO sa...

Vilka ljuvliga skapelser och tyger! Lilla M blev sju månader den 23 april. Det klassiska som man hör många säga "tiden går så fort" stämmer så oerhört. Det är verkligen otroligt vad fort de utvecklas under det första året. Ha en trevlig helg i solen.

HEMLÄNGTAN sa...

Det lättar verkligen upp med lite färg. Själv så är jag väldigt feg med färger i mitt hem, men jag blir väldigt inspirerad när jag ser dina bilder.

Trevlig helg!

Kram Jenny