tisdag 24 mars 2009

www.mayorekeblad.se

Måste bara visa en hemsida med kanonsnygga alster som en gammal arbetskamrat till mig gör.

Annalena och jag var arbetskamrater en gång för hundra år sedan på radiokanalen NRJ. Vi har bägge gått åt olika håll och numera har hon sin egen ateljé i Linnéområdet här i Göteborg – om jag inte missminner mig.

Du kan ta dig en titt på hennes verk på http://www.mayorekeblad.se/ eller om den här länken funkar: Annalenas facebook-sida

Annalena har lagt ut kort på sin Facebooksida med bilder från en vägg som hon har målat på Björns Bar/Kock o Vin - Viktoriagatan 12 i Göteborg.



Visst är det snyggt och effektfullt!

Åh, vad jag beundrar - och är liiite avundsjuk - alla dessa människor som hittar sitt kall i världen och vågar tro på sin dröm!!!

Må så gott//Maria - som funderar på vad hon skall bli när hon blir stor

1 kommentar:

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Fina Maria! Nu blev jag väldig glad och stolt! Tack för dina fina ord.