söndag 30 november 2008

Jag tävlar (igen)


Det gick inget vidare i tävlingen om en supersöt overall från MeToo trots att till och med svärmor tävlade, och hon vinner alltid (nästan...) men nu är det dags att försöka igen.

På min bloggkompis Veronicas blogg kan man nu vinna ett supersött prinsesstält som jag är rätt säker på att en viss fyraåring här hemma skulle vara mycket intresserad av. Tältet kommer från internetbutiken Best Kids och där hittade jag även detta ljuuuvliga dockhus, då vi funderar på att köpa ett till storasyster i julklapp. Nu är detta lite mer pengar än vad vi hade tänkt spendera men det känns lite roligare än både Stockholm och Småland tycker i alla fall jag och det hade verkligen prytt sin plats i vilket barnrum som helst. Det kommer i alla fall fullt möblerat!

2 kommentarer:

Ingrid_blafre sa...

Så fin blogg du har! Og så synd du ikke vant... denne gangen ;-) Ha en god uke!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Massa lycka till & hoppas du vinner tältet, jag gissar jag också har en tjej som hade älskat det ;)

& hon hade älskat dockskåpet ännu mer♥♥♥

Önskar dig en strålande vecka