måndag 10 november 2008

Grattis i efterskott alla pappor!


Det har varit så svårt att hålla tyst här på bloggen om min helt perfekta fars dags-present till käre maken. Världens bästa Isa gör ett tryck som man anpassar med ansikten och namn, och texten "du är en pappa att vara stolt över" fick nästan maken rörd till tårar. Den passar perfekt i vårt sovrum bredvid den bruna fondväggen men dessvärre kan jag inte visa något foto eftersom ramen jag hade till blev så ful, jag återkommer med foto när jag köpt en riktig ram.

Mina tankar på fars dag gick givetvis också till min egen pappa som var helt slut efter en helg med nästan alla barnbarnen på badhotellet i Fredrikshavn. Men en alldeles särskild tanke ägnade jag åt er som inte längre har någon pappa, extra kärlek till er!

3 kommentarer:

Designdrömmar sa...

Vilken fin present du hittat på till Fars dag. Jag gillar också Isas motiv, finns flera riktigt fina. Försöker som bäst fotografera mina småtjejer här hemma så att jag kan få till några fina bilder att använda i ditt fina julkort. De är såå fina:-) Såg dig i Allt i hemmet, jättekul!
Kram Åsa

Anonym sa...

Svar: Kul att du gillade den! Jaaa, du får såklart låna bilden! :-)
Siffrorna skrev jag ut på papper (letade lite bra siffor i PowerPoint), ritade av på tyg och klippte ut. Sen strök jag fast dom med lite sånt "fålla-upp-gardiner-utan-att-sy"-band, och därefter var det lite lättare att zick-zacka runt kanterna.

Isabelle sa...

Tack snälla Petra. Det är också fantastiskt kul att få vara med på en kant och göra så många fina pappor glada :-) Kram!