torsdag 20 november 2008

Ang. ljuskronan

Foto lånat av Fridas Gård

Idag är min syster hos mig vilket gör mig alldeles *lycklig*. Hon är sjukskriven efter en operation och jag hoppas att hon ska orka vara mycket hos mig, vi kommer ha så mysigt! Idag hjälper hon mig att skriva etiketter till era ordrar och designa några snöflingor, ni får se senare!

Fick en fråga angående värmeljushållaren i form av en krona som jag hade i detta inlägg och jag kunde nu fråga min syster som jag fått den av och den är inköpt på Mallafin i Onsala. Min kära kompis M gav också lite tips på var man få tag på en liknande; Grandma´s eller Fridas Gård brukar ha sådana. En snabb sökning på Fridas Gård resulterade faktiskt i en som är väldigt lik, kika på denna (se bilden ovanför).

Idag är det jobbdag, svärmor har lilla E, så nu är det bäst att jag går tillbaka till att behandla och packa era ordrar. Ha' en härlig dag! Länk

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Mamma berättade för mig det där om Nea och jag rööööös i hela kroppen, usch så hemskt!!
Stackars dej & stackars lilla fillikvacken (skumt smeknamn det där)
Snaaaart ses vi!! Om 3 veckor och en dag:)

Kram
FastAnna