fredag 31 oktober 2008

Tokig i Etsy


OK, OK, jag ska verkligen gå och lägga mig, men måste bara visa ett tryck som jag har i mina favoriter för när (om) vi gör om i barnens sovrum. John W. Golden har gjort nya varianter på de gamla skyltarna man ofta ser i USA med uppmaningar från ledningen i stil med "Wash your hands, by order of the Management". Dessa är i ljuvliga färger och med nya meddelanden som ovanstående söta "Sweet Dreams", "Eat your vegetables" eller "Pick up your dirty clothes" eller en som vi skulle behövt idag; "Play nice". Trycket är ett fynd som ofta på Etsy, för endast USD 20, skynda fynda!

12 kommentarer:

Ann sa...

Åh- så fina o roliga!!
Ser redan en Pick up your clothes att hänga i badrummet o en Play nice till barnen.
Även Eat your veg... skulle vara pefekt i köket.

Nu blev det visst inte så billigt lägre.;)

Men ohhh så fina!

kram o happy halloween!!

Lotten sa...

Tack för tipset! Dom var ju helt underbara!

Anonym sa...

HEj tack för dina söta inlägg. jag har haft ett blogg uppehåll men försöker ta tag i allt nu. :D min radio/cd spelare är från cleas olsson :)

Anonym sa...

Haha, jag har också sett dem "by order of..." hur diktaturiskt låter inte det? Ungefär som "din mamma städar inte här" och liknande.
Twisten med att skriva sweet dreams och liknande är ju helt suverän! Jättefina färger också.

Helen sa...

Vilket fint tryck.
Kikade in för att gartulera till den fina artikeln i Allt i Hemmet! Super kul!Jag blev jätteglad när jag fick se den.

Anonym sa...

Nämen nu funkar det! Hej, hej! Fast jag måste fylla i ordverifiering :)

Unknown sa...

Hej!
Hamnade här lite av en slump o föll pladask för din blogg! Lägger genast till dig bland mina dagliga! :) OM du inte misstycker!

Kram!

Maria i Skara sa...

ÅHHH, vad jag gillar din blogg !!
Jag blir så glad när jag hälsar på hemma hos dig ...jag blir lite trött också för jag blir så avundsjuk när jag ser hur kreativ du är ..hihihi !
Hoppsan, ska du va med i Allt i hemmet..då kanske du ligger i min brevlåda när jag kommer hem !!
Häls Maria i Skara

fialoppan sa...

Snyggt, vill också ha!
Grattis till artikeln i AiH, måste köpa! Kram!

maybe*mej sa...

Gissa vad som damp ner i min brevlåda igår... En viss tidning:)
Å där på ett av uppslagen var du.. så himla kul tycker jag. jättefin bild på dig också. Dina saker är jättefina. Kul att det går bra för dig med trycksakerna.
Hoppas att du och familjen mår bra och att din syrra är bättre.

Kram Annemaj

Anonym sa...

Åh vilken underbar sida!!!! Jag hittade dig i min älsklings tidning allt i hemmet och bara måste ju kika in!!! underbar layout underbara ting och väldigt bra skrivet...jag kommer kika in här ofta framöver!!!
Kika gärna in hos mig...
mvh angelica

Anonym sa...

Dom var ju otroligt läckra! Väcker ha-begäret ordentligt... :-)