tisdag 21 oktober 2008

Nytt från Heidi Swapp!

Bara ett snabbt inlägg innan jag sätter igång på allvar och jobbar med makens lånade MacPro, har följt med honom till kontoret idag och tänkte få upp en del nytt i shopen, håll tummarna!

En av mina favoritdesigners inom scrapbooking heter Heidi Swapp. Jag gillar särskilt hennes ordmixar, hon får till det så bra och jag gillar nästan alltid hennes typsnittsval, typsnittsfreak som jag är. Nedan är ett exempel på hennes clearstamps, jag gillar skarpt!


Döm därför om min stora glädje när jag i inboxen imorse ser att hon har gett sig på digi! Utbudet är än så länge rätt så litet men naggande gott, jag är rädd för att jag kommer spendera några kronor här... Är inte denna helt ljuvlig?

1 kommentar:

Tipsy Tessie sa...

Åh jag älskar oxså hennes clearstamps-detta måste undersökas närmare tur att man har dig som uppdaterar en på den fronten-tack
Kramar