måndag 7 juli 2008

Vinnare i tävlingen!


Hoppas de flesta nu har semester och njuter av (eventuell) sol, bad, långpromenader och vad man nu hittar på på sin ledighet!

För er som liksom jag har svårt att slita er från datorn kan jag berätta att bästa hjälpredan Linnéa har hjälpt mamma att klippa och vika lotter samt dra en vinnare. Stort grattis till Anna G - kontakta mig på mailadressen till höger så att du kan berätta vad du vill ha i vinst.

Jag uppdaterar mitt flickr-galleri med nya och gamla designer så ofta jag hinner så kika in där om du vill se vad som hänt sedan senast och jag inte har hunnit uppdatera här. Har också fått några Keep Calm-beställningar från tryckeriet, bland annat mina egna i färgerna rosa, orange och grönt som skall pryda vår nya hall samt familjerummet i källaren. Lyckades rama in den gröna och rosa i denna ramen i 50 x 70 cm men när jag skulle göra den orange så sprack glaset på den... blir en tur till IKEA i eftermiddag för tålamod är inte min grej, tur att vi har så nära! Kanske inte världens bästa foto men visst blev den fin?



PS. "Mitt" tryckeri har semesterstängt v. 28-30 så jag kan dessvärre inte trycka några beställningar då. Ni är fortfarande välkomna med era beställningar så trycker jag så fort de öppnar igen!

9 kommentarer:

Tara sa...

heisann!
nydelig side du har, med masse flotte bilder og farger:)
klem Tara

Anonym sa...

Attans att jag missade den tävlingen... Grattis till vinnaren!

Om du (eller någon som läser här) vill vara med och tävla i min blogg så är ni hjärtligt välkommna.

http://wonderings.blogg.se/2008/july/taaaaaavling.html

maybe*mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
maybe*mej sa...

Hej. vad fina saker du gör. Vilket tryckeri använder du dig av. Jag gör ju mkt trycksaker då jag även är grafisk formgivare. Jag har inte hittat något superbra tryckeri här på v-kusten ännu så du kanske kan tipsa mig.

och du för den delen..jag har skickat vidare det där awardet som nallebrum hade lagt ut..till dig.
jag vet att nallebrum också har skickat det till dig men det gör väl inget att man skickar den 2 gånger till samma person. För nu finns ju du också på min sida med..
Tack för en inspirerande blogg.

tudelu

Lisa sa...

Tavlan blev superfin! Vad bra att man kan använda vanliga ramar till din Keep Calm.

Lisa

Lisa sa...

Tavlan blev superfin! Vad bra att man kan använda vanliga ramar till din Keep Calm.

Lisa

Maria sa...

Hej!
Rätt av dig att satsa på en sådan firma. Jag tror att det går mer än bra för pitetjejen Isa som gör liknande saker...

Anonym sa...

Men hurra!!! Här kommer man hem efter ett par dagars semester och vad får jag se jag VANN!!! Tjoho jag blir så glad! Nu kommer det svåra att välja ett av alla fina tryck.

stor kram Anna

I Veras hus sa...

Vilken härlig blogg!
Lägger man sin beställning här?
Jag vill nämligen ha en i knallgult om det kan gå för sig.
Sedan undrar jag vad tapeten i bakgrunden heter o kommer ifrån? Är det Eco-tapet??