onsdag 7 maj 2008

Signerat - svensk designmarknad på nätet


Genom några av mina favoritbloggar; {Allt och Ingenting}, **WoopsieDaisy** samt En mammas dag - Weronica fick jag reda på att idag öppnar Signerat, en designmarknad på nätet. Som jag har förstått det är det lite en variant av Etsy, fast på svenska. En snabb titt genererade ovanstående inspiration. Sidan är väldigt seg, kanske för att det är stort tryck idag, hoppas det bättrar på sig. Det verkar riktigt lovande!

Ljuvliga barnklänningar och ipodfodral med gula elefanter från Mustafa
A5-block samt skärbräda och två olika underlägg från Jag Blommar
Underbar sommarklänning för en 2-åring (i ett utav tygen som jag har beställt till familjerummet!) av Lilla Hund
Den otroligt smarta slevstoppen av just Slevstopp
Den fina brickan med ugglor av Lotta Bruhn, skulle gärna se mer av henne.

Kram P.

1 kommentar:

Rumpflugan sa...

Kolla gärna in www.handigt.se också.

Välkommen. :-)