måndag 26 maj 2008

Efterlysning!


Är det möjligtvis någon av er som sitter på en lite större spillbit av det underbara tyget Tindra från Sandbergs? Eller kanske en bit Sixten? Betalar gärna en liten slant, eller så kan vi byta mot någon av mina tyger, har till exempel Saga, också från Sandbergs. Eller har ni något kreativt förslag på hur man får tag på större spillbitar, vill inte gärna köpa en hel meter, de kostar ju en del. Är också intresserad av tyget Moln av Gunilla Axén i rosa. Har kikat på Tradera ett tag nu och det var ett tag sen jag såg något molntyg och jag har aldrig sett ett Sandbergs tyg där. Skall försöka att tag i detta projekt snart nämligen.

2 kommentarer:

Linda Muhr sa...

Finfint är tyget, funderar på att köpa till en barngardin hör av mig om det blir en bit över..

Mvh Linda

Unknown sa...

Du jag har svart och grönt molntyg och om jag ska vara ärlig så blir det helt urtvättat efter en tvätt tyvärr... å brunt har jag ju också i Måns säng och ja det är också urtvättat... kanske det rosa håller sig bättre...