onsdag 14 maj 2008

Detta är (bland annat) vad jag hållt på med det senaste!





Jag har jobbat lite extra under min mammaledighet, mest för att jag tycker det är så himla roligt och att jag av någon anledning känner mig lite extra kreativ just nu. Gulliga Urban & Anna som är nya ägare till Gustafsbergs Badrestaurang i Uddevalla frågade mig om jag hade lust att hjälpa dem med ny logga, grafisk profil och webb till denna och det ville jag ju verkligen göra! Mina föräldrar är från början från Uddevalla och både farmor och mormor bor kvar där ännu så jag har varit många gånger ute på Gustafsberg, framförallt för att bada med farmor och farfar. Kika in på stiftelsens hemsida och se vad fint där är. Länken till den nya restaurangen hittar du här (OBS! hemsidan är än så länge bara en startsida, kommer mer så snart jag hinner). Kanske har du vägarna förbi Uddevalla i sommar, glöm inte att besöka Gustafsbergs Badrestaurang!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sobert och spännande. Hoppas att det går bra för dem! Blir lite nyfiken på menyn, vi borde ta en söndagmiddag där med både farmor och mormor. Kram Mamma

Unknown sa...

Superfint! Vad kul att få göra! KRam!

Anonym sa...

Supersnyggt Petra! Det vet jag att A&U tycker också!Kram Malin

Diana sa...

Otroligt snyggt!
Vilket roligt uppdrag.

Gillar den fräscha, ljusa, rena känslan jag får av formspråk och färger.

Tycker om ditt formspråk öht och hur du arbetar med färger här på bloggen och i dina foton!

Kram/Diana

StrandviksVillan sa...

Första gången jag är här och blir sååå imponerad! Va du är kreativ och gör så superfina saker! Gillar att du har mycket färg! Härliga bilder av dina barn. Hmm...undrar om du hälsat på mig eller om det är en annan Petra?

Maria sa...

Roligt jobb! Förstår att det kan vara svårt att låta bli att göra lite extra. Ser jättesnyggt och lockande ut!!

Mjuka sa...

Låter som ett roligt uppdrag
kramar Malin

Karins fotoblogg sa...

Snyggt! Vad duktig du är!

Anonym sa...

Hur fint somhelst, vad duktig Du är. Har kollat in scrapsidor som Du rekommenderat och jag blir så sugen på att pyssla. Jag gillar klara färger, gärna mycket rosa, med vitt som bakgrund. ;-)

PS Kolla in min högerkolumn. :-)