tisdag 29 april 2008

Tygfunderingar...

Snart är allt är nytt, vitt och fräscht nere i källaren och hur vi ska göra det mysigt och fint har givetvis haft igång min hjärna i flera veckor. Har börjat på flera inspirationskollage men märker hur jag ändrar mig hela tiden. För er som har följt bloggen så vet ni att jag just nu är fullkomligt besatt av kombinationen rosa och orange och då hittade jag detta helt underbara tyg.


Men nu när jag söker efter det så hittar jag det inte igen. Jag vet att tyget heter Dandy Damask och är ett Michael Miller tyg men inte ens på deras hemsida hittar jag just denna färgkombo, mystiskt.

Ett annat tyg som också hade varit helt underbart är detta Michael Miller tyg; Brady Blossoms. Det trycks dock inte längre och är svårt att få tag på så jag vet inte, men helt underbart är det!



Jag återkommer senare med mer tygfunderingar, nu skall lilla E få en fantastisk smakupplevelse på burk!

Kram P.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller totalt med dig om rosa/orange! Hade hoppats det var en tapet :/ Hoppas du hittar den iaf :)