torsdag 24 januari 2008

Hur svårt kan det vara?


Har så många saker jag vill göra men med tre barn, två katter, hus och alldeles för många intressen så måste man simplifiera. Ett första led i detta är att jag skall försöka "spalta" upp allt jag vill göra och helt enkelt göra listor utifrån vad som är möjligt att genomföra, både kunskaps- samt tidsmässigt. Jag vill ju så mycket men faktum kvarstår, man kan inte kunna allt hur gärna man än vill.

Börjar min "vill göra"-lista med ett projekt som jag faktiskt tror är väldigt görbart. N & L, våra snart fyraåriga tvillingar sover i samma rum. Detta rum har en supermysig liten alkov där E's spjälsäng passar alldeles utmärkt. Hon är snart redo att flytta in hos sina storasyskon och jag vill då göra det lite mysigare för henne. Bilderna till vänster visar hur det är tänkt. Tapeten är redan inköpt och väntar på att bli uppsatt och jag hoppas det inte är alltför svårt och några raksömmar borde ju till och med jag kunna åstadkomma?

Inga kommentarer: